Snart är det dags... :)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker till London för att jobba som au pair (igen) :P Och jag tror att jag börjar fatta lite vad det är jag har gett mig in på  xD Annars brukar det ju komma när man är framme och ska börja ^^

Men nu har jag börjat packa, har snart packat halva väskan! Och så har jag planerat in så att jag hinner säga hejdå till kompisar och ändå hinner spendera en hel del tid med både familjen och Sebbe :) Kommer sakna er även om jag tror att jag kommer ha hur kul som helst i London med Ida och alla andra svenskar och engelsmän som jag kommer träffa :) Ser fram emot det! Och alla besök som jag hoppas på ;) Hoppas bara att jag får ha kompisar som bor hos mig, annars kommer jag nog inte få så många besök xD
Nu ska jag slå in Evas inflyttningspresent för imorrn ska jag hem till henne och se hur hon har det i sin nya lägenhet :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0