Sjuk... men blir bättre och bättre :)

Idag har min hälsa pendlat väldigt mkt! Har gått från att ligga halvdöd i sängen med halsont till att vara uppe och röra på mig till att ligga i sängen igen och nu känner jag mig ganska bra faktiskt :) Har köpt en medicin som verkar funka för det mesta i förkyldningsväg och den verkar ha funkat på mig :)

Så nu sitter jag här med ett glas medicin och hoppas att det kommer vara bättre imorrn :) För nu är det ju bara två jobbdagar kvar tills det är helg :D Och på fredag är det bara en vecka kvar tills älsk kommer :D <3 Ska bli sååå kul att träffa honom igen!

Nu ska jag nog kolla lite på tv och prata lite med min vänner på msn och så^^ Sen ska jag nog inte vara uppe för länge ikväll om jag vill bli bra snart ;P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0