Shopping :)

Var på Starbucks lite förut och fikade, hade med datorn men hade inte internet så jag fick skriva i word, lägger upp det nu:

 

Sitter på Starbucks med en chai-latte i handen och kollar på folk och tänker lite på hur det har varit så här långt i London och vad jag ska göra i helgen och så :) Dessutom vill jag passa på att säga grattis till min lilla lilla bror som fyller vuxen idag ;) Conratz Matthew ;)

 

Dagen idag har sett ut så här, så här långt:

Först följde jag Sarah till skolan själv. Hon är fortfarande lite blyg men nu pratade hon lite iaf ;) hehe. Sen gick jag hem och hämtade min väska och så och tog bussen till Hammersmith där jag shoppade lite på Primark och kollade runt lite på HMV. För er som inte vet vad det är så är Primark en klädeskedja som är väldigt billig! Typ Ullared-billig. Och HMV är en film- och skivaffär och sånt är billigare i England överallt så när jag fått min första lön så ska jag dit och shoppa lite tror jag, jag kanske beställer på internet istället för det är billigare där och det är gratis frakt inom UK :)

 

I eftermiddag ska jag hämta Oliver i skolan och mamma Deborah ska hämta Sarah för hon ska på ballet och jag vet inte vart det ligger…^^ Men Deborah sa att vi kan gå och hämta henne tillsammans så att jag får se vart det ligger, ifall jag ska gå med henne dit nån gång. Sen senare i eftermiddag ska Oliver iväg och simma så jag tror att Deborah ska ta med sig Sarah dit och göra hennes läsläxa medan Oliver simmar så jag kanske byter lakan i deras sängar lr nått när dom är borta.. Vi får se, hon kanske vill att jag ska göra nått annat.

 

Men jag måste säga att det hittills har gått mkt bättre än jag trodde innan! Har lyckats hålla mig sysselsatt så att jag inte längtar hem så mkt och familjen är härlig så det är inte jobbigt varje gång man ska börja jobba utan det är riktigt roligt J Så jag hoppas att det håller i sig så här! Det vore väldigt skönt om det kunde gå så här bra hela tiden! Nu ska jag dricka upp min chai-latte och läsa lite så ska jag gå hemåt sen och kanske packa upp lite av det jag handlat innan jag går och hämtar Oliver.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, det låter verkligen jättemysigt Christina. :)

Jag hoppas att jag kan komma och hälsa på dig, eller ja.. jag har bestämt att jag ska göra det. Punkt slut. Det är lite ensamt här utan dig, men jag har ju mitt Gökur att titta på. ;) Jag har inte satt upp det än, ska komma på var det ska sitta.. Hehe. Ha det bra, kram

2010-01-21 @ 18:59:39
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0