Min utsikt :)

Har träffat Hanna och Simon en sväng idag. Det var trevligt och det har varit så härligt väder idag! Så när jag vaknade var jag tvungen att ta lite bilder på utsikten från mitt fönster för det ser typ ut som om jag är på nått varmt turistställe.

Grannarna :P
Husen på gatan som går parallellt med våran.

Grannarna
Här är husen som är mitt emot mitt rum ^^


Här är den största anledningen till turistställskänslan. Visst ser det ut som en stor palm, och i bakgrunden ser huset väldigt mkt ut som ett charterhotell! :P Och när det är så här fint väder så känns det ännu mer som om det jag skulle vara i kanske södra Spanien istället för London ^^

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, har du vår där i London? Här har det typ varit 19 minusgrader idag. :P

2010-01-30 @ 19:37:22
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0