London äger! fast det regnar... :P

Idag har det hittills varit en mkt bra dag, och den har ju bara börjat ;)

Först gick jag med Sarah till skolan och det gick ganska snabbt idag för nu har hon börjat prata mer så jag lyckades få henne at skynda på lite genom att "leka" lite, typ "I bet I'll beat you to that corner" :P Sen gick jag hem och fixade iordning lite innan jag drog iväg hem till Hanna. Där satt vi och pratade och hade trevligt enda tills vi upptäckte att det var lunch time. Så då gick jag hem och gjorde min mat och då var mamman hemma så jag berättade lite snyggt för henne att jag har en pojkvän i Sverige som gärna kommer och hälsar på i februari och så frågade jag ifall det var okej att han sov här lr om dom ville att han skulle bo på hotell, vilket är ganska förståeligt. Men snäll som hon är sa hon att eftersom det var öven en helg och så, så gick det bra att han sov här :D:D:D Så min Sebbe kommer i början av februari!!! :D Great!

En annan sak som är kul är att jag ska ut ikväll med Hanna och några av hennes kompisar :) Jag får se hur länge jag orkar för jag är hyffsat trött ändå efter första veckan på jobbet, men jag ska kämpa på ;) hehe

Nu ska jag käka klart min mat och sen om typ en och en halv timme ska jag gå till Olivers skola och hjälpa till lite där, dom ska ha "film club" så mamman ska hjälpa till där men måste gå ifrån för att hämta Sarah så då får jag hoppa in istället för henne. Så det blir nog kul, dessutom tror jag att en fransk au pair ska vara där så jag kanske kan prata lite med henne :)

<3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

5-7 Februari! fixat ledigt nu så de kommer bli hur najs som helst! (L)

2010-01-22 @ 16:34:46
Postat av: Eva

Jag vill också komma och hälsa på. ;)

Men det blir senare.. när det inte är lika kallt. Om jag får förstås.

Kram

2010-01-23 @ 23:01:15
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0