Lite för hurtig en söndags morgon?

Kan man bli för hurtig en söndags morgon? I så fall är jag troligen det just nu! Har precis tagit ur lakanen ur min säng och lagt in dom i tvättmaskinen tillsammans med lite kläder. Så det är snart färdigtvättat och då ska det hängas... Och innan det tänkte jag bädda med nya lakan. Sen tänkte jag köra en till maskin medans jag går ut och laddar min mobil med mer pengar... Och tänkte nog ta en sväng förbi nån butik och ladda mitt oystercard oxå eftersom jag ska åka in till city och träffa min italienska kompis som jag träffade när jag bodde i Earl's Court. Så när jag kommer hem från min promenad för att ladda både mobil och oyster så ska ju den tvätten hängas oxå... Inte så dåligt för att vara söndags morgon ;)

Och igår bokade jag biljetter hem till Sverige! Så jag kommer hem mellan den 25e-30e mars :) Men innan det kommer jag få besök av Sebbe och Evelina :D Och så tänkte jag, Hanna och Simon ta en sväng till Paris :) Det går bussar härifrån dit, så vi tänkte "ta bussen till Paris" ;) Hoppas det blir så för det vore jättekul! :D Så jag kommer ha fullt upp här på helgerna, och så har jag ju lovat Anders att jag ska få in ett besök i Dublin oxå, vi får väl se när det blir, just nu känns det inte som om jag kommer ha tid för det förän i mars/april/maj nån gång :P Det beror väl lite på vad mina kära kompisar här kommer på och så ;) Dessutom ska jag träffa Sandra nån gång, och eftersom hon bor lite utanför London så får väl det bli nån helg. Men det är ju kul att vara lite fullbokad, hellre det än att bara sitta och inte ha nått att göra ;)

Nu tror jag att tvättmaskinen är klar. Dags för nästa då ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Ja, du hinner skrämmande mkt på en morgon! Fast det är skönt att känna att man fått saker gjorda under dagen. När det är klart iaf :P



Och jag tycker om din utsikt (förra inlägget). Det ÄR ju typ en palm...

2010-01-31 @ 13:58:54
Postat av: Eva

Jag vill komma! Men jag vet inte vad som passar bäst.. Typ i april kanske? För nu i februari hinner jag inte (och då hade du ju fullt upp) och i Mars kommer ju du hit.. Vi får fundera på det, om du vill ha besök alltså.



Tar det inte lång tid att åka från London till Paris?

2010-02-02 @ 20:44:44
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0