Jobbar... lr? :P

Sitter här i vardagsrummet i London och "jobbar". Barnen har varsin kompis här så jag behöver bara titta till dom nån gång ibland och se till att dom leker och inte gör nått dom inte får :P Så just nu sitter jag här i vardagsrummet så att dom kan komma hit ifall dom vill nått, lite lättare för dom än att springa upp på mitt rum kanske. Men jag klagar inte, sitter och surfar runt lite och pratar med älsk och kompisar! Ska snart ta ett varv till och kolla så att dom sköter sig, det blev oroväckande tyst nu...

Annars idag har jag inte gjort så mkt, men jag känner mig bättre från förkyldningen nu så det är ju bra! Jag är fortfarande förkyld men inte alls lika dålig som jag var igår. Så jag ska nog överleva den här förkyldningen oxå ;)

Nu ska jag gå en runda och kolla vad dom små solstrålarna gör.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0