Imorrn :)

Imorrn bär det av mot London :) Känns toppen samtidigt som det känns sorgligt som bara den! Kommer sakna Sebbe såå mkt har jag kommit fram till! Han var här och sa hejdå förut och när han åkte kändes det så tomt... Men jag hoppas att det kommer gå bra när man vant sig vid att bara prata på msn och så :) Förhoppningsvis kommer jag ju hem på påsklovet och det är lite drygt 2 månader dit. Och det känns lättare att hålla sig 2 månader än att klara sig ett halvår ;) Sen ska ju han komma och hälsa på mig oxå hoppas jag :) Och sen kommer jag hem i sommar :P
Men nu har jag packat klart tror jag, ska bara hitta min genomskinliga påse från förra gången jag flög, annars får jag väl ta en ny på flygplatsen, det är ju inte hela världen xD Imorrn så här dags så sitter jag på flygplanet, det känns så overkligt! Hoppas att det blir så bra som det verkar, att familjen är så trevlig som dom verkar och så :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0