Hej vilken dag :P

Idag har det hänt en hel del fast det inte känns som om jag har gjort nått :P Dagen började men att jag följde Oliver till skolan där jag mötte Hanna och vi gick till Café Nero och fikade och pratade :) Sedan gick vi vidare till Canser Reserch (tror att jag skrivit om den förut, en second hand-affär som säljer till förmån för canserforskning). Där shoppade jag loss! Köpte ett par skor, sjätte Harry Potter-boken, två spel och ett 1000-bitars pussel med ett London-motiv :) Och allt detta för endast 18 pund :D Och skorna var riktigt fina svarta klackskor :) Så jag är väldigt nöjd!

Dessutom berättade mamman, Deborah, att hon hittat en bra engelskakurs där man förbereder sig för att göra Cambridge certificate-prov. Och när hon ringde och berättade lite om mig så sa läraren att jag skulle gå i den avancerade gruppen... Innan jag ens kommit dit :P Men det går nog bra xD

Sen på eftermiddagen var Sarah på kalas så det var bara Oliver hemma. Och han kom inte hem förän 4 eftersom han har tennis på tisdagar efter skolan. Så jag hade en timme innan han kom hem som jag ska jobba, så då bäddade jag rent i barnens sängar och när han kom hem så skulle han läsa i sin lånebok eftersom dom ska till biblioteket imorrn och låna nya böcker, så jag skulle ju bara hålla koll på honom så jag satt i den andra soffan och läste i min bok :P Hehe. Lätt dag på jobbet! Men skönt eftersom jag börjar bli förkyld och har ganska ont i halsen... Men jag jobbar på att kurera mig!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0