Framme i London

Hej allihopa!

Nu är jag framme i London och har börjat bekanta mig med min nya familj och mitt rum :) Tänkte lägga upp några första bilder på mitt rum, dom är inte så bra för jag tog dom med mobilen i lite halvmörker, men man kan ju ana ungefär hur det ser ut xD

Mitt rum andra gången som au pair
Min soffa och min lilla hörna med kyl, micro, vattenkokare och nu finns även en brödrost där :)

Mitt rum andra gången som au pair
Min byrå och min garderob och längst bort till vänster är dörren som leder till trappan ner till dom andra ;)

Mitt rum andra gången som au pair
Min soffa igen med mitt soffbord och min STORA säng och mitt sängbord med en liten lampa på :)

Mitt rum andra gången som au pair
Min spegel och dörren till min toalett :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0