En vecka kvar...

Nu är det bara en vecka kvar tills jag kommer fara till London. Och jag tror att det kommer bli hur bra som helst när jag väl kommer dit men det känns lite jobbigt att bara lämna allt här hemma... Men jag kommer ju ha internet och massa fritid där så om jag längtar hem så kommer jag ju kunna prata av mig på msn och skype :D
Igår var jag på bio med Sebbe, vi såg "Har du hört ryktet om Morgans?" och den var jättekul! :D Satt och skrattade typ hela filmen^^ Sen gick vi hem till honom i kylan och somnade till Ondskan :P Mysigt^^ Imorse följde han mig till bussen hem till bror Lisa och där fick jag stryk i både Disney-spelet och Astrid Lindgren-spelet :P Men det var väldigt trevligt ändå ;) Nu ska jag ta det lugnt ikväll, kolla på tv och kanske börja plocka fram lite saker som jag ska ha med mig till London men jag inte riktigt har koll på var dom är... Så det blir nog kul :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0