Dag nummer 2 på jobbet :)

Idag gick jag och mamma Deborah med Oliver till hans skola som ligger mkt närmare huset än Sarahs skola gör. Efter det gick vi hem och så loggade jag in på msn för att prata lite med Sebbe. Men som jag trodde så sov han fortfarande så jag satte på ett avsnitt av Law and Order SVU och kollade på det istället :) Och sen lagom till att avsnittet var slut vaknade Sebbe till liv och vi satt och pratade typ resten av tiden jag var ledig samtidigt som jag satte upp lite bilder på väggen och sånt :)

Sedan ringde Deborah och undrade ifall jag kunde hämta Sarah i skolan för hon skulle inte hinna det. Så jag gick och gjorde det och när vi kom hem så väntade vi några minuter tills Oliver kom hem från tennisträningen och sen dekorerade vi Deborahs födelsedagstårta :) Jättefin blev den ;) Och under tiden gick Deborah in på sitt rum och jobbade lite för hon ville se hur det gick när barnen var ensamma med mig. Och det gick väldigt bra faktiskt, efter att vi dekorerat den klart så lekte vi kurragömma ett tag och sen övervakade jag när dom målade och den vart det mat och tårta^^

Sen när barnen hade gått och lagt sig så beställde vi indisk mat och käkade och pratade, jag och föräldrarna. Och det var riktigt mysigt! Nu känns det som om jag känner dom lite bättre och min engelska blir bättre och bättre :D Nu är det lite msn som gäller innan det blir läggdags ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0