Börjat fixa iordning nu :)

Nu har jag snart packat upp mina väskor och fått undan allt på sina platser. Har varit och köpt lite mat och frukost så att jag klarar mig den första veckan iaf :P Dessutom har jag fixat ett oyster card så nu kan jag ta mig fram här i London oxå ;)

Har pratat med Sebbe på förmiddagen när jag kom tillbaka från matinhandlingen och att jag följde Sarah till skolan. Så det kändes bra, men sen var han tvungen att dra till jobbet ;) Och då kändes det lite ensamt och tråkigt men då hittade jag Joanna på msn så nu känns det lite bättre igen. Dessutom pratade jag med Ida förut så nu har vi bestämt att vi ska ses på torsdag :) Så då har man nått mer att se fram emot, och jag tror att om jag bara har små möten och sånt som jag kan se fram emot så ska jag nog klara av dom här första veckorna innan man riktigt kommit in i det, sen går det nog bra:) Och då är det ju lite närmare att jag (förhoppningsvis) ska hem på påsklovet och hälsa på, och dessutom kommer Eli på sportlovet och hälsar på!!!! :D Det kommer bli great!

Det som är lite komiskt är att jag märker att jag redan känner mig säkrare på engelskan, och det är dag nr 2 xD Men jag kanske bara har tappat lite från förra gången och att det kommer tillbaka när jag pratar en del :p

Nu i eftermiddag ska jag hämta Sarah i skolan sen ska vi gå hem och käka, och direkt efter det ska mamma Deborah ta med sig barnen för Oliver ska simma och hon och Sarah brukar sitta där och titta på och göra Sarah's läsläxa då, så jag vet inte om jag ska följa med lr om jag ska göra nått annat här hemma lr om jag blir ledig då^^ Det får jag se då, jag skulle ju inte ha nått emot att följa med och få träffa lite folk, det kan bli ganska ensamt att bara sitta hemma på rummet :P Men jag vet inte, det kanske är en del inloggade på msn då, och då känns det av nån anledning inte lika ensamt ;)

Men nu ska jag fortsätta att packa upp. Snart klar med det, bara några få grejer kvar, och sen kan jag ställa undan väskorna :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0