Uppdatering :P

Nu har jag inte bloggat på några dagar, men det har inte hänt så mkt... Jag har jobbat och pratat med kompisar, Sebbe och familj... Som jag alltid gör :P Men en rolig grej är att jag och älsk bokat en flygbiljett till honom så att han kommer hit den 5-7 mars :D Så det ser jag fram emot massor. En annan rolig grej är att jag vart inbjuden till våra svenska grannar på hembakade semlor igår kväll. Så jag käkade en semla, umgicks med dom och pratade svenska ;) Barnen var för underbara. Den yngsta gav mig en bamsekram och massa pussar när hon skull lägga sig. Gullungar!

Men det som är kulkulkul just nu är att Evelina är i London nu! Så vi ska ses imorrn och på söndag och troligtvis på måndag när jag är ledig :) Så nästa uppdatering kommer nog på måndag lr tisdag^^ Och då hoppas jag att jag har massa kul att skriva om och massa bilder :D

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Men vad du har det braaa :P Du skulle se hur det ser ut här ute...

2010-02-20 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0