Städdag :P

Nu är det inte långt kvar till Sebbe kommer! :D Bara två dagar kvar nu! Och eftersom jag inte kommer vara hemma imorrn på dagen, har engelskakurs då^^ Så måste jag ju städa idag :P Vill ju att det ska vara rent och fint när älsk kommer ;) Så nu har jag plockat undan och dammat, så nu är det bara dammsugningen kvar ;P Sen ska jag Stryka lite kläder oxå eftersom dom hänger ut ur en låda i min byrå, och det har blivit en del nu så det är inte så fint :P

Sen ska jag även laga mina vantar om jag hinner :P Inte så kul om det kommer in massa kyla i dom ^^ Men jag måste ju hinna äta lite med^^ Tänkte dammsuga först och så kolla om vardagsrummet är ledigt lr om mamman sitter där och jobbar, för om det är ledigt så blir det nog lite strykning och tv efter dammsugningen innan maten.

Igår skulle Sarah klippa sig här så jag fick gå med henne till frisören. Det var ju ganksa chill eftersom jag fick sitta och läsa skvallertidningar under tiden :P Sen klippte sig Sebbe hemma i Sverige oxå, och jag lyckades övertala honom att ta en bild och skicka till mig, så nu har jag iaf en bild att kolla på när jag saknar honom för mkt  ;)

Jaja, golvet dammsuger väl inte sig själv... Får väl kanske ta tag i det nu... :P

<3

Kommentarer
Postat av: Älsk

Vad du e söt som ska göra fint tills ja kommer^^ i övermorgon ska vi ha myyyys <3

2010-02-03 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0