Sista dagen innan bästa helgen på länge!

Idag har jag haft fullt upp (med mina Londonmått) haha. Först gick jag med Sarah till skolan, och direkt efter det åkte jag till min engelskakurs. Idag var det bara jag och läraren så jag fick ju massa tid att lära mig, och fråga och så :) Så det var bra.

Efter det var det hem och käka och ta det lugnt i kanske en timme. Sen skulle jag hämta Oliver, och vi gick hem och jag gjorde iordning lite mellanmål till honom och sen gjorde han lite av sin läxa. Sen kom Sarah hem och hon hade en kompis där så dom skötte sig själva. Och Oliver lekte med sig själv. Så jag fick göra pannkakor så att Deborah skulle hinna jobba lite. Skitgoda "pestopannkakor"! Det ska jag göra hemma i Sverige oxå, det var helt underbart :D

Men det jag tänker på hela tiden nu är imorrn! Då kommer Sebbe hit, om det är nån som har missat det ;) Men nu tror jag att jag har städat allt som ska städas och förberett mig så mkt jag kan^^ Så nu är det bara att vänta :P Men jag orkar inte, vill att han ska komma nu :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0