Life in London

Idag började dagen lite annorlunda mot vad den brukar göra. Jag vaknade av att jag frös mkt mer än vanligt. Och när jag tittade ut genom fönstret så såg jag SNÖ!! Inte mkt men ändå! I London :P Barnen var alldelles till sig^^ Och Sarah ville göra en snöhund... Men eftersom vi är i London var det inte så mkt snö att det gick att genomföra ;)

Kolla på den här bilden får ni se hur lite snö det var och hur knäppt det ser ut med  snö och en palm på samma bild :P


Men när jag tog den bilden så hade ju solen kommit fram och snön hade börjat smälta men det var inte mkt mer snö än så här! Och då ville lilla Sarah göra en snöhund, dom är så söta ibland^^

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Haha jag tycker det ser ut som sand, och att du bor på typ Mallorca xD Ngt du inte berättat? :O

2010-02-01 @ 22:58:48
Postat av: Eva

Du får samla ihop snö och stoppa i frysen så kanske du får tillräckligt för att göra en snöhund. ;)

2010-02-02 @ 20:42:09
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0