Jobbet <3

Sitter i vardagsrummet och "jobbar". Sarah är på kalas och kommer inte tillbaka än på ett tag. Oliver har två kompisar här och dom lekter i hans rum så jag behöver typ bara finnas tillgänglig ;) Så nu sitter jag här och pratar lite med älsk och har precis fikat lite :P Inte helt fel för att vara "på jobbet" ^^ Måste säga att det kommer nog vara ganska jobbigt att komma tillbaka till mitt vanliga jobb sen när jag kommer tillbaka till sverige :P Hahaha. Men men, man kan ju inte ha så här bra hela tiden :P

Tidigare idag var jag på min lilla engelskakurs med tanten :P Men det gick väl bra som vanligt ^^ Börjar vänja mig med det så det känns inte lika konstigt nu. Men det är fortfarande lite obehagligt att hon röker inne så när man kommer hem så stinker man ju rök... Alla på bussen måste ju tro att jag är värsta storrökaren :P

Idag är det jättekallt i London! Typ 2 grader och världens kallaste vind! Inte kul att gå ut ;P Så jag blev ganska glad när jag fick både hämta och lämna Oliver eftersom det är mkt kortare än till Sarah's skola ;) Nu ska jag väl snart käka med dom små sprallungarna oxå :P Så jag vet inte om Deborah vill ha lite hjälp med nått, duka lr nått :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0