Helgen som varit :P

Jag vet att det är ett tag sen jag uppdaterade och att det är ett tag sen det var helg, men jag har haft fullt upp, och på kvällarna har det varit OS och så har jag varit TRÖTT :P Men här kommer en liten sammanfattning av helgen med Eli :D

På lördagen träffades vi och gick för att käka lite på en fin restaurang på Kings Cross station (stationen som Harry Potter åker till Hogwarts från) ;) Sen gick vi genom Regents Park mot Camden Town där vi kollade lite på marknaden och strosade runt. Här är en bild på Regents Park, som var jättefin :)


När vi hade varit i Camden så var vi så trötta allihop så vi drog hem till Alex, Eli's pojke, och kollade på film och beställde hem pizza :P Sen följde dom mig till tuben så drog jag hem och pratade med Sebbe några timmar ^^

På söndagen träffades vi i Chiswich och drog till Shepherd's Bush där det megastora köpcentret Westfield ligger :) Där spenderade vi eftermiddagen och sen åkte vi hem till mig så att dom skulle få se hur jag bor^^ Där bytte vi om och sedan drog vi till Ronnie Scott's, en jättekänd jazklubb. I efterhand inte så smart på en söndagkväll om man jobbar på måndagen, men det var värt det för det var jättenajs! Dock var jag ganska trött på måndagen när alarmet satte igång :P

Efter att jag följt Sarah till skolan så tog jag tuben till stan och träffade Eli och Alex och vi drog till Soho för att käka frukost på ett härligt ställe :) Breakfast Club heter det! Kan jag rekomendera ;) Efter det gick vi lite på stan och sen var jag tvungen att åka tillbaka till Chiswich och jobba :P Men det var en jättetrevlig helg :)

Nu i veckan har jag slappat och jobbat och gått på min engelskakurs^^ Det är typ det jag har orkat med, dels har det varit tråkigt väder och så har jag nog varit lite trött efter helgen och sena kvällar med Sebbe på msn och OS :P

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

NI har ju typ sommar. Det är blommor på marken, och galet solbrända höns.

2010-02-28 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0