Helgen + måndag

I lördags var det shopping med Hanna. Största delen spenderades på Primark. Sen mötte vi Johanna och gick mot svenska kyrkan och svenskaffären "Totally Swedish" som ligger nära kyrkan. Där köpte vi lite svenska chips och godis och jag köpte semlor :D Så dom ska jag bjuda familjen på imorrn! Undrar om dom kommer tycka om dom... :P Efter det gick vi och käkade och sen drog vi till svenska kyrkan för att kolla melodifestivalen. Det var mys. Dit kom Simon oxå. När det var slut gick vi till den svenska puben rakt över gatan och där träffade vi September. Hon var väldigt trevlig! Och Simon tyckte att vi skulle ta ett kort så här är det:




Igår var det Valentine's day och eftersom mitt hjärta är i Sverige så kändes det lite tomt. Men jag spelade lite Wii med familjen och åt dinner med dom och så fick jag en valentine's present :) Dom är så snälla, speciellt med tanke på att jag dessutom fick ett valentine's kort och ett chinese new year kort och pengar för att det var chinese new year på morgonen. Så jag fick en hel del^^  Sen på kvällen/natten så pratade jag med älsk massor! Så då kändes det bra, fast det kändes ju lite tomt att vi bara kunde pratas och se varandra och inte kramas...

Idag har jag varit med barnen, Deborah, deras mormor och morfar och kusin Freddie i China Town och kollat dekorationerna och ätit kinesisk mat. Sån kinamat har jag aldrig ätit förut men den var god :D När vi kom hem så var jag ledig några timmar och sen skulle Deborah åka hem med Freddie så då fick jag ta hand om Oliver och Sarah typ en och en halvtimme till, men vi åt och byggde legotorn så det gick snabbt och bra :P
Här kommer en bild på China Town:



<3

Kommentarer
Postat av: Vic

De var bra att du hittade semlor och så! ^^ Men vem är Sptember!? :O Ska man veta det?

2010-02-15 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0