Helgen <3

Bästa helgen på mkt läääänge!

Fredagen började med att jag hämtade älsk på Heathrow efter att jag lämnat Oliver i skolan. Sedan åkte vi hem och lämnade hans grejer och gick för att käka lite och kolla in Chiswick lite. Sen blev det hem och lite barnvaktande och filmmys :)

På lördagen åkte vi in till city och jag guidade runt honom lite eftersom han aldrig hade vart här förut. Så vi åkte till Buckingham Palace, Big Ben, London Eye, Piccadilly Circus. Det blev lite shopping på Oxford Street så nu har han massa nya kläder ;) Och det var nog bra för jag har mer kläder i London än vad han har i hemma i Sverige :P Efter det åkte vi hem och stupade på sängen och kollade en film. Efter att vi stängt av filmen så slocknade båda inom typ 10 minuter, och då var klockan kanske halv 11 xD Haha, vilka tuffingar ;)

Idag började vi men brunch på Balans, en restaurang här i Chiswick. Sen tog vi en promanad till Hammersmith och kompleterade shoppingen igår med ytterligare ett varv på Primark. Sen tog vi en aväng på Poundland där allt kostar 1 pund, förutom en del grejer där det är kanske 2 eller 3 grejer för 1 pund ;) Sånt gillar vi! Sen gick vi hem och köpte med oss lite mat från donkan och käkade och slappade lite, packade hans väska och sen var det dags att åka till flygplatsen... Vägen dit gick ju bra men hemvägen kändes jättelång och det var jättetomt eftersom jag har vant mig vid att knalla runt med Sebbe... Men jag tror att det kommer kännas bättre om ett tag när man kommer in i vardagslivet igen, iaf hoppas jag det! Sen kommer jag ju hem i mars och då kommer det bara vara typ 3,5 måander kvar tills jag åker hem, och det kan man ju klara :)

Nu ska jag snart sova för imorrn är det jobb igen :P

<3

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas han har mina strumpor nu ;p

2010-02-08 @ 10:47:57
URL: http://www.virginska.orebro.se/~xmator27
Postat av: Anonym

Så fick han flyga till Heathrow! Lyxigt. Plus att han fick se London med någon som hittar där. Sebbe har det bra! x)

2010-02-08 @ 15:32:30
Postat av: Vic

Jag har kommenterat där, men mitt namn kom inte med!

2010-02-08 @ 15:33:13
Postat av: Sebbe

Ja Sebbe har det bra <3



O ja Mattias ja har dina strumpor;)

2010-02-08 @ 18:31:33
Postat av: Eva

Jag måste bara höra.. vad är det för strumpor Mattias tjatar om? :P

Och kul att ni fick det bra Christina. :) Saknar dig

2010-02-09 @ 08:56:57
URL: http://delarealidad.blogspot.com/
Postat av: Christina

Jag skulle köpa strumpor åt Mattias på Primark.



Och jaa, jag har det bra, saknar alla hemma i Sverige bara!

2010-02-09 @ 15:01:24
URL: http://thisismepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0