Händelserik helg!

Den här helgen har inte liknat nån annan helg! Iofs gör ingen helg här i London det :P Men den här helgen började i fredags med att jag träffade en holländsk au pair för första gången och hon var jättetrevlig. När jag var på väg hem från puben där vi träffades så kom det två brandbilar och det visade sig att huset snett emot oss brann. Så efter nästan en hel natt av släckningsarbete så tror jag att det bara var vindsvåningen på ett hus som blev förstört. Men det rummet är helt förstört! Här är en bild:



På lördagen gick jag lite på stan och sen blev det melodifestivalen i svenska kyrkan med Hanna och Simon. Efter det gick vi till den svenska puben och där träffade vi en holländsk advokat och hon pratade hur mkt som helst!!! ;P Men tillslut gick vi för Hanna och Simon skulle vidare till Village och jag skulle hem för jag var ganska trött och hade ont i huvudet.

Idag har jag mest softat men jag hann ändå med en snabbtur till Camden. För jag har velat ha ett par UGGs och Hanna visste ett ställe i Camden där man kan köpa dom billigare och det ändå är äkta UGGs och inte kopior :) Så jag gick dit och kollade och hittade ett par höga UGGs för 70 pund! I vanliga fall kostar dom typ 180 pund! ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0