Fredag

Sitter i vardagsrummet och barnvaktar :) Barnen sover och föräldrarna kommer nog snart hem, dom skulle inte vara borta länge.

Idag har Sarah varit hemma från skolan eftersom hon mådde jätteilla igår kväll och spydde en hel del. Men det var nog nått som hon hade ätit eftersom hon var bra idag igen. Men jag fick ta hand om henne mellan 1 och 3 när Deborah hade körlektion. Men vi kollade på tv och halvsov hela tiden så det var lugnt^^ Dessutom fick jag extrabetalt för det ;) Trodde jag verkligen inte, tänkte att det vart jämt med förra veckan eftersom jag fick fredagen ledig då. Men jag fick fullt betalt förra veckan och mer betalt den här :P Hahaha

I eftermiddags gjorde jag och mina sötnötar ett legotorn, det slutade med att det var högre än Sarah och med svenska och engelska flaggorna på toppen. Då här fint blev det (Sarah ser lite sur ut men hon sov ju typ inget inatt så hon var jättetrött):



Dessutom sa Deborah att grannen undrade om jag kan hjälpa henne lite nästa vecka. Så jag hoppas att jag kan det, iaf någon dag :) Inte helt fel med lite extra pengar :P

Imorrn blir det lite shopping med Hanna på dagen, sen melodifestivalen på kvällen med Hanna och Simon och sen kanske utgång, vi får se :P

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Så har du söta barn! Lego är ju förresten fortfarande kul...:P

2010-02-13 @ 00:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0