Sverige-England

Nu har jag varit hemma i Örebro och hälsat på och hunnit tillbaka till London och jobbat 1½ dag. Det var så skönt att vara hemma och träffa alla! Speciellt min älskling! Men det var ju lite jobbigare att åka tillbaka hit sen. Men idag känns det iaf bättre än det har gjort. Nu börjar jag komma in i rutinerna här igen. Men igår och i tisdags kväll var det jättejobbigt. När jag hade bott med Sebbe i 5 dagar och så kommer man tillbaka hit och och så är mitt rum tomt och kallt. Men nu har jag börjat komma in i det oxå, och jag har umgåtts lite med Hanna oxå så då känns det ju inte så ensamt heller.

Dessutom var det sol och skönt i förmiddags så då är det lättare att vara glad än om det är grått och regnar :P Hoppas bara att det blir varmare snart oxå! Just nu är det inte så skönt. Men det blir väl bättre ju närmare sommaren det blir^^ Så här fina börjar buskarna bli runt omkring här. Lite dålig bild bara men ni fattar ;P



<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Tjo!

Hoppas att du klarar dig där i England trots att det är lite ensamt.



Jag tycker att du ska starta din födelsedagspresent så att jag får veta om du klarar av att ta hand om den. ;) Jag har hittat min gamla som jag fick när jag var yngre och ska se om jag kan få liv i den, fast den får ju inte låta och vilja ha mat och sånt när jag är i skolan.. Haha

2010-04-01 @ 17:40:46
URL: http://delarealidad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0