Soool! :D

Nu har det varit soligt och fint i flera veckor här vilket är ganska ovanligt! I helgen ska det tydligen bli varmare oxå :) Så det blir troligen Hyde park imorrn med en kompis från Sverige och några av hennes kompisar :D Det ska bli kul. Annars har jag inte så mkt bestämt för helgen. Men det kan ju vara skönt att softa lite i det fina vädret. Men det ska tydligen regna lite på söndag men ändå vara varmt, så jag får se vad jag ska hitta på då^^

Den här veckan har gått jättefort iaf! Det känns som om det var typ tisdag igår och så är det redan fredag :P Men jag klagar inte ;) Nu är det en vecka mindre att längta hem, och en vecka mer att se tillbaka på med barnen :) Idag är det 3 månader kvar att jobba, så det kommer gå snabbt men jag har ändå 3 månader till med mina söta ungar :D Och på söndag är det bara 2 månader kvar tills midsommar när jag åker hem över helgen. Så just nu känns det braaaa :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0