Slut på lovet

Nu är det slut på ungarnas lov och imorrn börjar dom i skolan igen, lr iaf Sarah. Oliver börjar inte förän på tisdag men han ska hem till en kompis imorrn så jag jobbar som vanligt. Det har varit kul att jobba heldagar eftersom jag har kunnat hitta på mer saker med barnen men det är skönt att det är som vanligt nu, det är ganska jobbigt med barn i långa stunder har jag märkt :P Hahaha

I helgen har jag slappat, barnvaktat, köpt present till Oliver som fyller på tisdag och pratat med älsk och min familj hemma i Sverige. Och nu i veckan ska jag nog mest ta det lugnt för jag är fortfarande lite trött efter att ha jobbat massa, även om det är roligt och inte så jobbigt så blir det så intensivt med att ha barn omkring sig så mkt! Så det ska bli skönt att få lite lugn och ro i huset på dagarna när dom är i skolan :P

Ikväll ska jag kolla lite tv och så, kanske läsa lite :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0