Lov för barnen...

... mkt jobb för mig ;) Men än så länge går det bra. Dom leker väldigt mkt med varandra så jag behöver bara finnas här. Jag sitter nu på soffan i vardagsrummet och dom leker i andra soffan. Förut lekte vi lite kurragömma alla tre och vi lekte lite ute oxå. Sen har vi ätit lite lunch och om 2 timmar har Oliver tennis och då ska jag och Sarah till lekparken en liten sväng. Sen ska vi och äta lite glass :) Det är så fint väder här så jag hoppas att det håller sig lite till så att det är fint väder när vi ska vara ute och när vi ska äta glass.

En annan rolig grej idag är att Eva har bokat flyg hit till helgen 28-31 maj :D Det är ett tag kvar men innan det ska jag åka till Dublin en helg och bror Mattias kommer hit en annan helg. Och allt det där händer i maj så jag kommer ha fullt upp då! Så jag måste planera två helger nu i London! Men Mattias har varit här en gång innan så det blir ju inte lika mkt sightseeing med honom. Vi har planerat lite men jag kommer inte ihåg vad vi planerat :P Hahaha.

Ytterligare en rolig grej är att mina två säsonger av Gilmore Girls som jag beställt från HMV kom idag :D Nu väntar jag bara på två brev från Sverige. Men dom kommer väl snart.

Nu ska vi till lekparken

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

kul med så mkt besök! Jag ska försöka läsa oftare, men det är lite svårt nu, för jag har ingen dator... Hoppas att du ahr det bra där borta iaf :)

2010-04-10 @ 01:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0