Grattis Oliver :)

Idag fyller Oliver 7 år!
Så det kommer några kompisar till honom i eftermiddag och ska käka lite här. Hans kalas är på fredag för han ska ha övernattningsparty :P Det är tydligen spiontema på det ;) Så Deborah har varnat mig att det kommer vara hörljutt här på fredag kväll/natt, men jag tror nog att jag kommer vara vaken längre än ett gäng 6-7 åringar :P

Annars är det en soft dag idag som vanligt, hade nästan tänkt gå till Hammersmith men jag orkade inte så jag låg och läste lite i solen på balkongen, men solen gick i moln ganska ofta och då är det inte så skönt idag, så det blev inte så länge, så jag har suttit inne och kollat film och pratat med folk på msn :) Men det funkar det med :P Om 2 timmar ska jag gå och hämta Sarah i skolan sen blir det ju som sagt en hel del barn här för Olivers två kompisar som kommer har med sina småsystrar, så det kommer vara 6 barn här i eftermiddag! Så det blir nog inte så mkt för mig att göra, och dessutom kommer Deborah vara hemma då så hon fixar nog det mesta av middagen oxå, men jag får nog hjälpa till lite iaf, åtminstonde duka :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0