Bilder :)

Här kommer lite bilder som jag varit för lat för att lägga in på datorn innan :P

Först ett par bilder från min födelsedag:


Fish and chips! :D Ser inte så gott ut men är goooooott!! Mums :D


Min engelska födelsedagstårta :D Fick bara suddiga bilder på den men den var god iaf ;) Det blåa är ett C och ett t och det gula är 20 :)


Sen har vi en bild från båtracet mellan Oxford och Cambridge:


Såklart vann Cambridge eftersom jag och Hanna bestämt oss för att vi hejade på Oxford... Här är en bild på vinnarna.


Sen har det ju varit lov den här veckan och då har jag tagit lite kort iaf:


Vi var i lekparken på tisdagen :) Och Oliver stajlar som vanligt ;) Haha


Oliver gillade Sarah's cykel ;)


Men det var lugn för Sarah föredrog att köra buss ;) Den här bussen står vid banorna där Oliver tränar tennis.


Sen var vi i Kew Gardens i torsdags. Här är vi uppe och går bland trätopparna i en gång som dom byggt där :)


Så här såg det ut från marken. ;)


Här är en lekpark i Kew Gardens. Det var sååå varmt i torsdags! 18 grader och sol! Inte helt fel^^


Fint och varmt var det ja^^ Fina rosa träd och en grön gräsmatta och massa glada barn :) Mys!


Det var typ dom bilderna som var nått att ha som jag har tagit senaste tiden :P Men det kommer mer sen! ^^

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, härligt väder. :) Vi har det inte riktigt lika varmt här, men lika soligt i alla fall! ;)

Var det kul att gå omkring bland trädtopparna? Dit kanske vi kan gå om vi hinner när jag är där? :) Och jag måste testa fish and chips, trots att, precis som du sa, det inte ser så jättegott ut. ;)

2010-04-14 @ 09:59:11
Postat av: Eva

Och tja.. det var jag som skickade förra kommentaren. :P

2010-04-14 @ 10:00:03
URL: http://delarealdidad.blogspot.com
Postat av: evelina

Ooh en föredetta karroelev som också är nanny i london :) we should catch up, hihi! :)

2010-05-08 @ 20:42:42
URL: http://evelondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0