Willys

Ska snart iväg och jobba. Idag är det Almby, imorrn Västhaga och i helgen är det Almby igen och sen är det slut för den här gången! Sen har jag bestämt att jag ska ha två veckor på mig att bestämma vad jag ska ha med mig (jag kan tydligen inte ha med mig alla mina kläder, skor och väskor...) :P Och så ska jag packa och träffa alla mina kompisar som jag kommer sakna så grym mkt!!! Men jag kommer ju prata med alla på msn och så men det är inte samma sak när man vet att man inte kommer ses förän möjligen på jul annars i sommar! Kommer ihåg hur konstigt det kändes när Eli var i Madrid och då hade jag ändå alla andra kompisar att umgås med, nu är det jag som åker och kommer inte ha nån av mina kompisar att umgås med! Men Anne på Swedecare sa att hon visste några andra au pairer i samma område så förhoppningsvis kommer jag få några nya kompisar där! :D

Nu ska jag käka sen ska jag jobba enda till kl 7 ikväll^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0