Planeringen startar!! :D

Nu börjar de närma sig!!! Om mindre än två veckor åker jag!! Så nu gäller det att se till att man har allt som man behöver, det går ju att köpa saker där, det är ju inte så men det är så dyrt i England! Idag ska jag hämta mitt pass och kolla på banken vad det kostar att ta ut pengar me mitt kort i England och lite så. Vore ju skönt om jag kunde använda det där! Dessutom ska jag kolla på ett par skor på skopunkten som jag tyckte var väldigt shnygga när jag var där sist och köpte ett par "converse". Vi får väl se helt enkelt, vill ju ha några snygga skor i London, kom på att det kanske blir lite kallt att ha med mina nya fina klackskor om e sandaler... Det blir ju inte varmare precis utan tvärtom. Jag kan ju ta med dom till London när jag kommer hem vid jul :D

Det känns så otroligt konstigt att allt det här händer mig!! När jag ska tillbaka till familjen efter jul ska jag lixom åka till Schweiz där dom är på skidsemester och sedan åka med dom tillbaka till London sen... :D:D:D

<3

Kommentarer
Postat av: joanna

Låter som om du kommer bli berest :D låter så sjuukt kul !! :*

2009-09-07 @ 18:38:01
URL: http://joannaeunora.blogg.se/
Postat av: Kiki

Jaaa! Ja tror att de kommer va såååå kul! Men vi måste ses innan! <3

2009-09-07 @ 20:02:34
URL: http://thisismepink.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag funderade på en sak.. blir det inte typ billigare att skicka dina saker härifrån Sverige som paket så att du inte får en massa övervikt på planet? Du ska ju ändå vara borta ett år menar jag.. det borde vara en hel del grejer. Kram

2009-09-07 @ 21:58:56
Postat av: Kiki

Nej, så mkt ska ja nog inte ha me mig. Två väskor à 23 kg, de blir ju 46 kg! O ja kommer ju hem till jul så då kan ja ju ta me mig lite mer tillbaka till London. O de blir ju inte lika kallt där så man behöver ju inte ta me sig massa varma kläder. Men tack ändå! (kommer kanske bli så på vägen hem när jag har köpt på mig massa saker där^^)

2009-09-08 @ 08:36:08
URL: http://thisismepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0