Torsdag^^

Idag har varit en väldigt bra dag i London! Den börjades ofs med lite illamående på morgonen men jag tror att det berodde på att jag sov ganska dåligt inatt. Iaf, det gick över innan jag åt lunch, runt 12! Jag jobbade på morgonen tills ungefär halv 10. Sedan sa farmodern (mamman och pappan är bortresta över helgen) att eftersom det var deras första dag på väldigt länge med barnen (dom bor i Frankrike) så ville dom spendera dagen med dom. Så jag var ledig ända tills klockan 6 :) Så jag bestämde mig för att börja plocka in kläder i min garderob, det gjorde jag innan jag åt... Sen när jag hade ätit gick jag till tub- stationen som ligger typ 5-10 minuter från där jag bor och köpte en liten Londonkarta som jag kan ha i väskan :) Sen svängde jag förbi biblioteket som ligger kanske 2 minuter från mig och skaffade mig ett bibliotekskort :) Så nu kan jag låna böcker, skivor, filmer och använda deras datorer 1 timme om dan! (datorerna va 1 timme per dag alltså, inte det andra) :P

När jag hade kommit hem från det såg jag att jag hade fått ett sms från Ida (tjejen jag träffade igår). Hon undrade var jag gjorde för hon hade tråkigt, så vi tog en kaffe på starbucks och pratade lite och lyssnade igenom typ hela hennes ipod :P Efter det gick jag hem för att hjälpas åt med farmodern att fixa dinner till killarna! Sedan såg jag till att dom badade och medan som kollade lite på tv så plockade jag undan efter maten^^ Sedan gick jag in på mitt rum och pratade lite med mamma och några kompisar på msn, och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig om några minuter eftersom jag ska upp klockan 7 imorgon, som alla mornar här :P Så godnatt allihoppa och fortsätt gärna kommenter :D

<3

Kommentarer
Postat av: eli

DRACK DU KAFFE?! :DDD London verkar vara bra för dig!! :D



Skönt att allt verkar ha ordnat sig. Här i Örebro är allt som vanligt fast hösten har kommit på riktigt och det är jättefint för allt är gult och orange och rött och åååh... det enda vi saknar är någonting rosa men hon är ju i London så vi får klara oss.



5 månader kvar tills jag kommer! Wiiie :D



<3

2009-09-25 @ 09:24:30
Postat av: Eva

Jag räknar med att du tänker låna boken "Them" nu när du har lånekort. ;)

2009-09-27 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0