Svar på komentarer^^

Eftersom jag är ett sådant tekniskt geni så vet ja ju självklart om det går att svara på kommentarer... eller så vet jag det inte xD Så jag tänkte skriva svar på dom två senaste här, så jag hoppas att ni läser det här inlägget:P

Eva: Jag kollade efter boken men jag hittade den inte!!! Antingen finns den inte på det biblioteket eller så var den utlånad... Men det lånekortet gäller på flera bibliotek så ja ska kolla på dom också :)

Elina: Jaa, det är jättehärligt här! Har varit jättebra väder än så länge! Men det är klart att jag har längtat hem, och gör det ibland, men det går över ganska snabbt :) Så jag ska se till att njuta av det fina vädret och av storstaden ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0