Sista dagen hemma

Börjar kännas att jag ska åka nu! Om mindre än ett dygn kommer jag landa i London och bli skjutsad hem till det hus som jag kommer att bo i fram tills i sommar :D

Igår kändes det så sorligt och det blev många tårar! Men idag känns det överraskande bra för imorrn startar det sörsta äventyret jag varit med om hitills! Och även om jag kommer sakna alla jättemkt så kommer jag ju inte vara isolerad på andra sidan jorden... Jag kommer bo hyfsat nära Sverige med billiga flygförbindelser och internet! Jag kommer kunna prata och skriva till er allihop ofta! Så jag kommer nog ha det jättebra i London och jag hoppas att alla här hemma i Sverige oxå kommer ha det bra, och det tror jag för jag kommer ihåg när Evelina åkte till Spanien. Det var jobbigt i början men man vande sig och efter ett tag kändes det inte så tråkigt längre för man hade vant sig med att bara prata med henne ibland och läsa hennes blogg. Hon hade inte internet i början men jag kommer ju ha det hela tiden så det kommer bli mkt lättare för mig att hålla kontakten med mina kompisar än det var för henne!

Nu ska jag fortsätta packa så att jag blir klar tills imorrn! Lyfter från Arlanda kl 9.20 imorrn bitti så om ni vill prata med mig lr smsa så gör det innan det. :) Och om ni vill nått när jag är i London så smsa för om ni ringer så kostar det massa för mig! Men jag tänkte skaffa ett engelskt kontantkort men jag vet ju inte hur länge det tar innan jag fixat det! Men då går det ju lättare att ringa och smsa för jag har hittat ett kontantkort på internet som är jättebilligt att ringa och smsa till andra länder :D

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Kommer att bli jättekul!



Jag skulle nog bara vara nervös för att köra bil där borta... Fast du kanske har övat på vänstertrafik här hemma redan? :P

Nej, men det går nog ganska fort att lära sig om man vill ^^



Se till att blogga i bland bara om du inte är för upptagen!

Ha det massa bra!

2009-09-19 @ 15:18:19
URL: http://vicskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0