Resväskor...

Plockade fram väskorna som jag ska ha med mig till London för att mamma har börjat tvätta en del kläder som jag ska ha med mig och jag kände att jag lika gärna kunde stoppa ner dom i väskorna som att hänga upp dom och sen packa ner dom. Det var bara det att jag märkte att jag aldrig kommer få plats!! Den ena väskan är verkligen i minsta laget... Så jag skjutsade Mattias till en match och svängde in på Marieberg men hittade ingen billig och bra :P Dessutom hade jag kollat på internet innan och hittat en bra på Rusta, ville bara kolla så att det inte fanns någon bättre. Så jag ska åka och kolla på den imorrn, hoppas bara att den finns i Örebro!

Annars har jag ätit helgbuffé med familjen på Pizza Hut. Det var gott men man blir ju så äckligt mätt på sån mat!! Så nu sitter jag här och känner mig nästan illamående när jag tänker på att äta...^^ Ska snart skjutsa pappa till tåget till Norrköping. Han kommer hem på onsdag och då är sista gången jag träffar honom innan jag åker till London för han jobbar nästa helg! Så jag har skrivit "pappa" i min kalender på onsdag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0