Resväska!

Nu har jag köpt en till resväska! Denna är mkt större än den jag har så nu har jag två stora och bra resväskor som ska få ta sig en tripp till London på söndag :D



Känns så overkligt att det är redan på söndag! Igår var det en ynka vecka kvar och idag är det mindre än en vecka!! Känns bra och sorgligt på samma sätt... Ska bli hur kul som helst att få bo i London i nästan ett år men jag kommer sakna alla kompisar!! Jag kommer ihåg hur jobbigt det var när Eli åkte och då hade jag ju alla andra kompisarna kvar! Men nu har jag ingen när jag kommer till London, men det kanske är bra... Blir väl kanske lättare att ha kul och inte tänka för mkt på allt man saknar om man inte har nån där som påminner en om det hela tiden! Tror att det här året kommer bli jättebra! Och jag kommer varken vara i världens ende eller vara helt okontaktbar. Har ju msn, blogg, bdb och facebook! Nu ska jag kolla om jag här nått jag kan stoppa ner i den nya resväskan, den är så stor och tom^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0