Resa

Idag åker Malin till Sydafrika och är borta i 3 månader! Fatta vilken resa!! Skulle ju inte säga nej till att åka till Sydafrika direkt!

Dessutom är det bara 9 dagar tills jag åker (sa Mattias och jag har inte orkat räkna efter om det stämmer^^) så jag börjar bli lite smått stressad... Fick mail från "min mamma" i London idag med namnen på barnen :D Dessutom skrev hon att hon var imponerad av min engelska och min mognad^^ Vi får väl se vad hon tycker när hon träffat mig ;) Haha

Ikväll ska jag iväg och grilla med tonår. Är ju ledare där tills jag åker :P Blir nog jätemysigt! Och imorrn kommer Lisa hit så då hoppas jag att vi kan snygga till min blogg lite!

Var hos Joanna igår och hon visade mig en hemsida med massa coola saker och jag har bestämt mig för att om dom har en butik i London så ska jag hitta den! Rock 'n Rose heter den! Klicka här så öppnas sidan i ett nytt fönster^^ http://rocknrose.bigcartel.com

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0