Nytt utseende...

Nu har Lisa hjälpt mig att fixa till min blogg! Den verkar dock ha fått för sig att strejka i firefox... Så om man vill se dom fina bilderna i headern så får man använda explorer... Suger men det får väl gå tills jag lyckas lista ut problemet, (om jag gör det) för det fungerar i firefox när man trycker på "förhandsgranskning" men inte om man går in på bloggen! Jättekonstigt tycker både jag och Lisa! Men om ni har några förslg på hur detta kan fixas är ni välkomna att kommentera detta inlägg! :)

Vi fixade inte bara med bloggen utan hann bl.a. med att kolla på en film oxå, The Wedding Crashers som var ganska kul! Värd att se måste jag säga. Nu ska jag nog kolla lite på vilka smycken jag ska ha med mig och kanske gå igenom lite smink oxå^^

<3

Ps. Vi försökte inte få samma färg på headern som på resten av bloggen, ville ha den lite mörkare! Vi kom på att det såg ut som om vi kanske hade misslyckats med att få rätt färg, men det blev precis rätt!


Kommentarer
Postat av: joanna

Svar på din kommentar: Kommer gärna och hälsar på, bara dom har en fluffig säng jag kan få sova i;P (skojar bara) Blev jättefin ju, det är vinkeln som gör det ;P



Blev fin header ju :)

2009-09-12 @ 21:46:09
URL: http://joannaeunora.blogg.se/
Postat av: Eva

Tyckte att det blev jättefint. :)

2009-09-13 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0