Nya frisyren

Lovade ju att ja skulle lägga in en bild på min nya frisyr men sen har ja inte riktigt orkat de för den ser ju precis ut som den gamla, lite kortare bara... Men här kommer en bild som jag lovat! Däremot är den inte så vacker direkt, osminkad och håret är fortfarande blött från duschen..^^ Haha, men men.



Idag kommer Lisa hit!! Hon ska hjälpa mig med att snygga till bloggen lite^^ Så det ser jag fram emot! (Inte bara för att hon ska hjälpa mig, för att jag ska få träffa henne också, kom på att det lät som om jag bara ville träffa henne för att få hjälp ^^) Borde kanske kolla lite på vilka kläder jag vill ha med mig, men ganska mkt är i tvätten så det är ju lite krångligt ^^ Så jag får väl vänta lite med det ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0