Min dator :D

Nu har jag äntligen fått internet att funka på min dator!!! :D Tyvärr verkar det som om jag kommer få krångla lite med att föra över bilder från min mobil men det gör jag gärna!! Bara jag kan hålla kontakten med familjen och alla mina härliga vänner i Sverige!!!

En annan glad nyhet (för mig iaf^^) är att jag var inne på en internetsida som heter londonsvenskar, igår. Där kan man som svensk hitta allt möjligt, bl.a. nya kompisar! Så jag såg att det var en tjej där som heter Ida som ville ha nya svenska kompisar och det bästa är att hon bor i Earl's Court, dvs mitt område i Kensington!! :D Så jag ska snart träffa henne och ta en fika! Hon skulle smsa mig när hon kunde träffas, om kanske nån timme eller så :D

Jag är ledig idag så det känns ju jättebra att ha någonting att fördriva dagen med! För nu har jag sutit på mitt rum framför datorn typ hela förmiddagen och kommer väl sitta här ikväll också, så det kan ju vara skönt att komma ut lite! Och dessutom förhopningsvis skaffa en kompis som jag kan prata med och träffa emellenåt när båda kan och så!! Så nu känner jag mig mkt bättre än jag gjorde igår när jag skrev det förra inlägget^^ Tack för alla svar på det föresten! Och Eli: Jag har lagt till Alex på msn så jag kanske tar och träffar honom oxå nån dag :)

Jag har inte orkat bry mig om att krångla med bilderna från min mobil nu för jag tänkte att det kanske fungerar om man startar om datorn och jag kommer ju att stänga av den när jag går sen! Så jag hoppas att jag ska slippa krångla med att ta ut och i minneskortet hela tiden jag ska lägga in nått på datorn eller från datorn till mobilen. Nu ska jag fortsätta prata med min broder :)

<3

Kommentarer
Postat av: eli

vad glad jag blir, älskade!! vet hur det känns att vara isolerad, det blir SÅ mycket lättare att ha någon man kan prata svenska med. vi får ta och skypea ngn dag också :) <3

2009-09-23 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0