London, here I come!



Nu har jag bokat biljetten som ska ta mig från lilla Örebro direkt till ett liv mitt i London!!!
Har inte riktigt kännts som om det kommer att hända förän nu när jag har biljetten! Jag kommer verkligen åka till London och bo där i nästan ett år!! Fick ett mail från min värdmamma idag och hon skrev att hon längtar efter att få ha mig i familjen :D Och jag kan väl inte säga att inte jag också längtar, för jag längtar jättemkt!!! :D Hoppas bara att det kommer bli så kul som jag tror att det kommer bli! Och att jag får några kompisar där!
Har redan börjat planera och köpa saker jag ska ha med mig, men det är lite synd att det finns en gräns på hur mkt bagage man får ta med sig innan det blir hur dyrt som helst :P

Nu ska jag fira lite att jag ska åka genom att käka lite chips och godis och kolla på nått bra program ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0