LONDON :D

Fick ett mail om en familj för nån timme sen så jag svarade direkt o fick svar nästan med en gång att Anne ville ha mitt hemnummer. Nån minut senare ringde hon och undrade om jag kunde skriva lite mer om mig själv i ett mail som hon kunde vidarebefodra till familjen och skiva med mitt nummer så att dom kan ringa mig :D:D:D Hoppas, hoppas hoppas!!! Sen frågade hon om jag hade polisutdrag men sa att det räckte att jag tog med mig det när jag kom eller om mina föräldrar skickade det när jag var framme :) Så nu verkar det som om jag kanske får åka iaf!!! Och det verkar vara en bra familj. Tre barn, 1,6 och 8 år. Jag skulle ta hand mest om 6 och 8 åringen :) Och det är ju den åldern som jag har erfarenhet av! Dessutom bor familjen typ mitt i cantrala London så det kommer bli sigthing och shopping för Christina!!! :D

Hoppas bara att dom bestämmer sig för att jag verkar bra och ringer mig i kväll eller imorrn! :D Nu slutar snart mamma så då ska ja ringa henne och berätta dom goda nyheterna!

<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Shiiiiit! Hör av dig när du vet!:D

2009-09-01 @ 14:04:09
Postat av: Kiki

Självklart! :D

2009-09-01 @ 14:31:45
URL: http://thisismepink.blogg.se/
Postat av: din bror.

jag är så himla glad för din skull!

och ledsen för min egen :(

<3

2009-09-01 @ 20:53:38
URL: http://silverskugga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0