Klippning :)

Ska iväg och klippa mig om en halv timme :) Och jag fattar inte hur jag lyckas men jag hade ställt in väckarklockan men glömt att trycka på knappen som gör att den ringer... Så självklart försov jag mig^^ Men jag lyckades ändå på nått konstigt sätt att duscha så snabbt o käka frukost så snabbt att jag har en halvtimme på mig att borsta tänderna och sminka mig :)
Efter att jag har klippt mig ska jag hem till Joanna! Det ska bli jättekul för jag har inte träffat henne på hur länge som helst, om man inte räknar att vi har hälsat när vi har mötts i skolan men det var ändå i maj så!! Sen ska jag åka förbi Malin en sväng för hon åker till Sydafrika imorrn!!! Och ska vara borta 3 månader, så när hon kommer hem så är ju inte jag hemma.. Men jag kommer hem vid jul så då får vi ta och ses för sen kanske hon tydligen ska flytta dit :(


Igår var väldigt bra! Först solnig, sen simma 1 km, sen picknick utanför biblioteket :P Och sen gick vi på stan och jag köpte en plånbok (bl.a.) som jag inte riktigt kunde bestämma mig för om den var jättecool eller jätteful men nu har jag kommit fram till att den är jättecool! :D

<3

Ps. Bilder på min nya frisyr kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0