Helgen...

Har jobbat i helgen eftersom (återigen:P) farmorn och farfarn är här... Men det var nog lika bra för Ida är hos sin pojkvän och en så länge är ju hon den enda som jag har att umgås med här, och två dagar i rad hade nog varit lite mkt att fördriva helt själv... Men imorrn är jag iaf ledig och även om inte Ida är här eftersom hon fortfarande är hos sin pojkvän så är jag fett taggad! Det har varit lite jobbigt sen jag kom hit, med hemlängtan och så men nu känns det som om det kommer bli bra! Jag har Ida och internet :P och Eli's kompis Alex som började prata med mig på msn idag för att höra om jag hade det bra och säga att det bara var att höra av sig om det är nått! Sen har jag skickat ett meddelande på facebook till en annan svensk au-pair från Londonsvenskar! Så förhoppningsvis kan vi oxå umgås ibland! Kanske till och med imorrn :) Vi får se :)

Här kommer en bild på "mitt hus" från baksidan. Jag bor till höger på bilden, där det finns en fönsterdörr längst ner, och familjen har den våningen och den våningen där man kommer ut i trädgården :)



<3

Kommentarer
Postat av: elina

Åh, christina! är inte alls avensjuk..

Själv sitter man och skriver arbete efter arbete och pluggar som en tok till proven.. medans du får hänga runt i London! haha :) Hoppas du har det sjukt kul :) Hur är familjen???? Puuuuuss

2009-09-27 @ 19:38:41
Postat av: Lisa

Åh vad idylliskt och fint det ser ut! Jag vill också!!! :(

Hoppas du har det sjukt bra och att barnen inte är för jobbiga mot dig!

Du är saknad i Sverige. <3

2009-09-27 @ 23:09:29
URL: http://silverskugga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0