Framme i London

Nu e jag framme i London och man kan val saga att det inte borjade som forvantat! Jag kommer inte ut pa internet med min dator, den vagrar att kolla upp sig mot familjens natverk... Men jag far lana en dator har, enda problemet e att jag bara kan lana den innan kl 3... Sa jag kan inte logga in pa typ msn nar jag slutar vid 9 pa kvallen utan bara nar alla andra e i skolan eller pa jobbet... Och det kanns riktigt jobbigt nu, bara tanken pa att inte kunna prata med nan eller sa, speciellt nu innan jag fatt nan kompis har. Jag har skaffat en engelsk mobil sa att det inte blir lika dyrt att ringa o sa men det vore saaaa skont om min dator bara ville ge sig och koppla upp sig! For nu kanner jag mig valdigt isolerad fran alla hemma i Sverige.

Nog med klagande... familjen jag bor hos e  valdigt snall. Det e valdigt mkt att gora mellan 7.30-8.30 och 3-9 men mellan det vet jag inte riktigt vad jag ska gora, det e inte sa jattekul att vandra omkring i London alldelles ensam. Men jag har varit och kollat lite i Holland Park och i utkanten av Notting Hill. Jag funderade pa att aka till Picadilly Circus men som sagt vet jag inte hur kul det e att gora det sjalv... Annars stannar jag val hemma och forsoker organisera i mitt rum men det e inte sa latt att gora innan Cecilie har rensat bort deras saker fran garderoben i mitt rum, och hon e inte hemma nu, sa jag kanske tar en svang nanstans iaf... Jag tror att jag ska forsoka ansluta min dator igen nu!

Ha det sa bra i Sverige och kommentera garna inlagget! Jag far se nar jag kan logga in igen :)

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Hyde Park! Om det inte regnar förstås... Det är hur trevligt som helst där.

Och ehm... sen har jag inte fler idéer eller förslag.. :P



Men teknik är... jag tycker inte om teknik x) Det funkar nästan aldrig när det borde, och när man (läs "jag") försöker laga det så blir det bara värre... xD

2009-09-22 @ 11:28:58
URL: http://vicskriver.blogspot.com/
Postat av: evelina

honey, var stark! vet själv hur svårt det är att vara isolerad på det sättet, men det kommer bli mkt bättre så snart du får igång det!



alex hälsar att om du har problem med något, vad som helst, så är det bara att du hör av dig till honom. mailar hans adress. sedan finns det även Svenska Kyrkan i London, som anordnar lite svenskträffar, har caféer och sånt. kanske vore ngt för att inte känna sig ensam?



LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!



eliiii

2009-09-22 @ 22:34:36
Postat av: Eva

Vad bra att du har kommit fram ordentligt och sånt. :) Hoppas att du hittar på något roligt att göra, ananrs får du väl börja ta en massa foton på saker runt omkring dig så att vi kan få se. ^^

Ha det bra, kram

2009-09-23 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0