...

Sitter här i mitt sovrum i London och halvsover, kollar på numbers och pratar med lite kompisar... Har jobbat långdag idag för första gången och måste säga att även om jag inte år lika trött som jag trodde att jag skulle vara så är det skönt att det bara är en gång i veckan! Jag orkar inte riktigt skriva värsta inlägget men jag kände att det var några dagar sen sist och att det nog var på tiden att jag skrev nått iaf!

Imorrn ska jag träffa en annan svensk au pair som heter Sofia och käka lunch med henne. Det blir nog kul, förhoppningsvis! Så kanske jag har en till kompis sen! Det vore ju härligt, speciellt eftersom Ida åker till sin kille ganska ofta när hon är ledig!

Men nu ska jag kolla klart på Numbers och sen ska jag sova :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0