...

Sitter och lägger över dom låtarna som jag vill ha med mig från min dator till den bärbara som jag köpt för att kunna hålla kontakten med alla hemma i Sverige :) Det är bara det att det blir ganska långtråkigt eftersom det tar en stund att först lägga in alla låtarna på ett usb-minne och sedan från minnet till datorn...
Men nu är det bara 5 minuter kvar (står det) sedan ligger låtarna på den LILLA bärbara! Har köpt en liten 10,1 tums dator! Den är sååå liten och söt! Det enda som fattas är att den inte är rosa :P Men svart är oxå fint^^

<3

Kommentarer
Postat av: Victor

Oj vad bra! Det betyder att vi får se en massa inlägg här :P



Å du kan ju göra datorn lite rosa inuti i alla fall ^^ Min dator är svart, men just nu är nästan hela skärmen rosa :p

2009-09-09 @ 00:29:20
Postat av: Victor

Jaha, min förra kommentar försvann? xD



Jo, jag sa i alla fall att det är braaa med datorn! Å så kan den ju få vara rosa inuti, även om den är svart utanpå. :P



Min dator är svart, men just nu är nästan hela skärmen rosa ^^

2009-09-09 @ 00:37:50
Postat av: Kiki

Hahaha^^ Om den försvann så kom den iaf tillbaka sen :P

2009-09-09 @ 10:19:23
URL: http://thisismepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0