Dagen som var och dagen som kommer

Idag hade jag och Eva besök från Linköping!! Hanna tittade förbi över dagen och vi gjorde massa skojiga saker! Bl.a. var vi och kolla de i Karins affär Fröjd hantverk (väldigt mysig!). Där träffade vi, förutom Karin, Caroline som var lika glad som alltid. Det var väldigt kul att få träffa alla och säga hejdå innan resan som närmar sig med STORA steg! Det är ju redan på söndag morgon som jag åker så det är ju nästan bara 2 dagar kvar!!! :O

Imorgon hoppas jag blir lika bra! Ska ut och rida med Eli och säga hejdå till henne! Det kommer bli sorgligt, men det är ju inte första gången vi sagt hejdå och vetat att vi kanske inte kommer ses på ett år! :( Det tycker jag börjar bli en tråkig vana som vi borde vänja oss av med!

Ojojoj, jag har så mkt kvar att packa men ingen ork känns det som! Men jag har ju hela lördagen på mig så förhoppningsvis går det bättre då! Nu ska jag kolla på Criminal Minds, ska bli skönt att koppla av till lite kriminalserier, för efter Criminal Minds är det nämnligen en till sådan serie, Law & Order: Special Victims Unit!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0