Vilken vecka! :D

Den här veckan har ja planerat in grejer nästan varenda dag! Till skillnad från förra veckan när jag gjorde typ tre saker på hela veckan xD

Det började igår med en heldag i Stockholm med Ida! Det var skitkul och hon visade mig massa butiker som jag aldrig varit inne i :) Dessutom visade hon några butiker som vi var flitiga besökare i, i London som finns i Stockholm oxå! Så det vart en väldigt lyckad dag!

Idag ska jag åka in till kära gamla Karro och träffa Eli när hon slutar! Då ska vi gå runt lite på stan och hon ska köpa skor tror jag^^ Efter det ska jag förhoppningsvis spela curling. Om jag lyckas hitta nån buss som passar hem eller att mamma hämtar mig! :P Eller så tar jag bilen till stan, om inte mamma har den, jag vet faktiskt, men på nått sätt ska det väl gå!

Imorrn ska jag träffa Jossan från Silvan och ta en fika på stan med henne :) Det ska bli såå kul! Har ju knappt träffat nån från Silvan sen sista middagen! Men imorrn ska det äntligen bli av, vi har pratat om att ses typ hela sommaren men det har aldrig blivit så..^^

Sen ska jag jobba fredag och lördag på Willys i Almby så om ni inte har nått att göra kan ni ju alltid åka och handla ;) Och på söndag ska jag vara hemma och ta det lugnt! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0