Shoppingdag :D

Idag har jag gjort en hel del! Först skjutsade jag pappa till tåget till Norrköping. Sen duschade jag och satte mig lite vid datorn. Där letade jag lite efter recept och det slutade med att jag satt på cykeln på väg till Willys för att köpa ingredienser... Quornbitar i currysås blev det, mums! :D Efter det bar det av till stan för att sola lite. Och jag lyckades bränna mig! haha xD

Efter det träffade jag min syssling Johanna och vi drog ett varv på stan och shoppade på oss massa saker :D Det var skönt att få komma ut lite! Har ju mest varit hemma i huset sen jag kom hem från London. Men nu ska jag kolla lite på tv och packa upp allt jag köpt :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0